Sunday, September 21, 2014

၄ ။ အနႏၲရ ပစၥယ (နိေဒၵသ)



စကၡဳဝိဉာဏဓာတု တံ သမၸယုတၱကာစဓမၼာ မေနာဓာတုယာ တံ သမၸယုတၱကာနဥၥဓမၼာနံ အနႏၲရ ပစၥေယန ပစၥေယာ။
မေနာဓာတု တံ သမၸယုတၱကာစဓမၼာ မေနာဝိဉာဏဓာတုယာ တံ သမၸယုတၱကာနဥၥဓမၼာနံ အနႏၲရ ပစၥေယန ပစၥေယာ။
ေသာတ၀ိဉာဏဓာတု တံ သမၸယုတၱကာစဓမၼာ မေနာဓာတုယာ တံ သမၸယုတၱကာနဥၥဓမၼာနံ အနႏၲရ ပစၥေယန ပစၥေယာ။
မေနာဓာတု တံ သမၸယုတၱကာစဓမၼာ မေနာဝိဉာဏဓာတုယာ တံ သမၸယုတၱကာနဥၥဓမၼာနံ အနႏၲရ ပစၥေယန ပစၥေယာ။
ဃာနဝိဉာဏဓာတု တံ သမၸယုတၱကာစဓမၼာ မေနာဓာတုယာ တံ သမၸယုတၱကာနဥၥဓမၼာနံ အနႏၲရ ပစၥေယန ပစၥေယာ။
မေနာဓာတု တံ သမၸယုတၱကာစဓမၼာ မေနာဝိဉာဏဓာတုယာ တံ သမၸယုတၱကာနဥၥဓမၼာနံ အနႏၲရ ပစၥေယန ပစၥေယာ။
ဇိ၀ွါဝိဉာဏဓာတု တံ သမၸယုတၱကာစဓမၼာ မေနာဓာတုယာ တံ သမၸယုတၱကာနဥၥဓမၼာနံ အနႏၲရ ပစၥေယန ပစၥေယာ။
မေနာဓာတု တံ သမၸယုတၱကာစဓမၼာ မေနာဝိဉာဏဓာတုယာ တံ သမၸယုတၱကာနဥၥဓမၼာနံ အနႏၲရ ပစၥေယန ပစၥေယာ။
ကာယဝိဉာဏဓာတု တံ သမၸယုတၱကာစဓမၼာ မေနာဓာတုယာ တံ သမၸယုတၱကာနဥၥဓမၼာနံ အနႏၲရ ပစၥေယန ပစၥေယာ။
မေနာဓာတု တံ သမၸယုတၱကာစဓမၼာ မေနာဝိဉာဏဓာတုယာ တံ သမၸယုတၱကာနဥၥဓမၼာနံ အနႏၲရ ပစၥေယန ပစၥေယာ။
ပုရိမာ ပုရိမာ ကုသလာဓမၼာ ပစိၧမာနံ ပစိၧမာနံ ကုသလာနံဓမၼာနံ အနႏၲရ ပစၥေယန ပစၥေယာ။
ပုရိမာ ပုရိမာ ကုသလာဓမၼာ ပစိၧမာနံ  ပစိၧမာနံ အဗ်ာကတာနံဓမၼာနံ အနႏၲရ ပစၥေယန ပစၥေယာ။
ပုရိမာ ပုရိမာ အကုသလာဓမၼာ ပစိၧမာနံ ပစိၧမာနံ အကုသလာနံဓမၼာနံ အနႏၲရ ပစၥေယန ပစၥေယာ။
ပုရိမာ ပုရိမာ အကုသလာဓမၼာ ပစိၧမာနံ ပစိၧမာနံ အဗ်ာကတာနံဓမၼာနံ အနႏၲရ ပစၥေယန ပစၥေယာ။
ပုရိမာ ပုရိမာ အဗ်ာကတာဓမၼာ ပစိၧမာနံ ပစိၧမာနံ အဗ်ာကတာနံဓမၼာနံ အနႏၲရ ပစၥေယန ပစၥေယာ။
ပုရိမာ ပုရိမာ အဗ်ာကတာဓမၼာ ပစိၧမာနံ ပစိၧမာနံ ကုသလာနံဓမၼာနံ အနႏၲရ ပစၥေယန ပစၥေယာ။
ပုရိမာ ပုရိမာ အဗ်ာကတာဓမၼာ ပစိၧမာနံ ပစိၧမာနံ အကုသလာနံဓမၼာနံ အနႏၲရ ပစၥေယန ပစၥေယာ။
ေယသံ ေယသံ ဓမၼာနံ အနႏၲရာ ေယေယဓမၼာ ဥပၸစၨႏိ ၱ စိတၱေစတသိကာဓမၼာ
ေတေတဓမၼာ ေတသံ ေတသံ ဓမၼာနံ အနႏၲရ ပစၥေယန ပစၥေယာ။

အနႏၲရ ပစၥည္း ဆုိတာ အျခားမရွိ ဆက္တုိက္ျဖစ္ျခင္းျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳတတ္တဲ့သေဘာပါပဲ။ ဘုရင္ေသတာနဲ႔ တၿပဳိင္နက္ သားေတာ္ဘုရင္ျဖစ္သလုိပါပဲဟု ေရွးပညာရွိမ်ားဥပမာျပဳၾကပါသည္။ စိတ္တခုျဖစ္ ၊ ျဖစ္ၿပီးတာနဲ႔ပ်က္သည္။ ထုိပ်က္သည္၏ေနာက္မွ ဘဝင္စိတ္ပင္မျခားပဲ ေနာက္စိတ္တခု ခ်က္ျခင္းျဖစ္သည္။ ဘဝင္စိတ္ဆုိသည္မွာ အိပ္ေပ်ာ္ေန စဥ္ ဘာကုိမွ မစဥ္းစား၊အာရုံမျပဳေသာ စိတ္မ်ဳိးကုိေခၚသည္။ ထုိအျခားမရွိဆက္ကာ၊ဆက္ကာ ျဖစ္ၾကေသာ စိတ္အစဥ္တုိ႔ ၏ ျဖစ္ပ်က္ပုံကုိ အေသးစိတ္ ရွင္းလင္းေဖာ္ျပထားပါသည္။

ျမင္စိတ္တခုျဖစ္၏၊ ျဖစ္ၿပီးခ်က္ျခင္းပ်က္၊ ပ်က္တာႏွင့္တၿပိဳင္နက္ ျမင္စိတ္ကုိအေၾကာင္းျပဳ၍ ျမင္သိစိတ္ဆက္ျဖစ္ သည္။ ဘဝင္မျခားပါ။ထုိျမင္သိစိတ္ျဖစ္ၿပီး ခ်က္ျခင္းပ်က္၊ ပ်က္တာႏွင့္တၿပိဳင္နက္ ၄င္းကုိအေၾကာင္းျပဳ၍ အသိစိတ္ေလး ဆက္ကာျဖစ္သည္။ ဘဝင္မျခားပါ။
(အဘိဓမၼာသည္ ပရမတၳတရားမ်ား၏ သေဘာသဘာဝကုိ ရွင္းလင္းေဖာ္ျပေသာတရားျဖစ္၍ အလြန္သိမ္ေမြ႕ နက္နဲပါသည္။ ဤေနရာတြင္ ဉာဏ္ႀကီးႀကီးစုိက္၍ ရႈေစခ်င္ပါသည္။)

ျမင္စိတ္(စကၡဳဝိဉာဏဓာတု)သည္ မ်က္စိအၾကည္ရုပ္ရွိရာ ေနရာတြင္ပင္ ျဖစ္ၿပီးေနာက္ပ်က္ပါသည္။ အျခားကုိ မကူးနုိင္ပါ။(ထုိစိတ္ ျဖစ္တုိင္းတြင္လည္း ယွဥ္တြဲဘက္ျဖစ္ေသာ ေဝဒနာ၊သညာ၊မနသိကာရ စသည့္ ေစတသိက္(၇)ခုတို႔ အတူျဖစ္၍အတူပ်က္ၾကပါသည္)။  ကပ္လ်က္ဆက္တုိက္ျဖစ္ေသာ ျမင္သိစိတ္(မေနာဓာတု) သည္ ႏွလုံးအိမ္၌ ျဖစ္ၿပီး ေနာက္ပ်က္ပါသည္။ ထုိစိတ္ႏွင္႔ယွဥ္လ်က္ ဝိတက္၊ဝိစာရ၊အဓိေမာကၡအပါအဝင္ ေစတသိက္(၁၀)ခုတုိ႔ အတူျဖစ္၊အတူ ပ်က္ၾကပါသည္။ ထုိစိတ္၏ေနာက္ အျခားမရွိ ဆက္ကာဆက္ကာျဖစ္ေသာအားျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳလုိက္ေသာ အသိစိတ္ (မေနာဝိဉာဏဓာတု)တြင္မူ ဆုံးျဖတ္ျခင္းသေဘာ(အဓိေမာကၡ)အျပင္ ႏွစ္သက္ျခင္းသေဘာ ပီတီေစတသိက္ပါ ထပ္မံ၍ ယွဥ္တြဲပါဝင္လာကာ အတူျဖစ္၍ အတူပ်က္ၾကရပါသည္ ။
          ဤနည္းအားျဖင့္ ျမင္စိတ္၊ၾကားစိတ္၊နံစိတ္၊စားစိတ္၊ထိစိတ္တုိ႔သည္ မ်က္ေတာင္တခတ္၊ လွ်ပ္တျပက္အတြင္း ကုေဋတသိန္းမွ်ေသာအျမန္ႏႈံးျဖင့္ ဘဝင္အပုိင္းအျခားမရွိ ဆက္ကာဆက္ကာျဖစ္ၾကၿပီး ဘာကုိျမင္တယ္၊ ဘာကုိၾကား တယ္၊ ဘာနံ႔နံတယ္၊ ဘာကုိစားတယ္၊ ဘာကုိထိေတြ႕တယ္လုိ႔ သိတဲ႔စိတ္ေတြျဖစ္ၾကရတာ အနႏၲရပစၥည္းက ေက်းဇူး ျပဳလုိက္တာပါပဲ။ ထုိသုိ႔သိလုိက္ရသျဖင့္ ငါျမင္တယ္၊ငါၾကားတယ္၊ငါပူတယ္၊အုိက္တယ္၊သူေျပာတယ္၊ငါၾကားတယ္၊သူထုိး တယ္၊ငါနာတယ္ စသည္ စသည္ သိသမွ်ေသာအရာတုိ႔သည္ စိတ္ေတြ အၾကားအလပ္မရွိ ဆက္တုိက္ျဖစ္၊ပ်က္ေနေသာ
သေဘာမွ်သာျဖစ္္၍  ပုဂၢဳိလ္၊သတၱဝါ၊ငါ၊သူတပါး၊ေယာက္်ား၊မိန္းမဆုိတာ ေခၚစရာပညတ္မွ်သာျဖစ္တယ္ ။ တကယ္အရွိ မဟုတ္လုိ႔ ပုိင္းျခားသိလုိက္ရင္ အတၱအယူ သကၠာယဒိ႒ိ ကြာပါသည္။ စိတ္တခုသည္ ျဖစ္ၿပီးေနာက္တည္မေန၊ခ်က္ျခင္း ပ်က္သြားသည့္သေဘာကုိသိလုိက္ရသျဖင့္ အၿမဲတည္သည္ဟူေသာအယူ ႆႆတဒိ႒ိ ျပဳတ္ပါသည္။ ပ်က္စိတ္၏ ေနာက္ ဘဝင္မျခား ဆက္ကာဆက္ကာျဖစ္သည္ဟု သိလုိက္ရသျဖင့္ ဘဝျပတ္အယူ ဥေစၧဒ ဒိ႒ိ ျပဳတ္ပါသည္။

          ခက္ခဲရႈပ္ေထြးလွေသာ စိတ္အစဥ္၏ ျဖစ္မႈပ်က္မႈတုိ႔တြင္သာ အနႏၲရ ပစၥည္း၏ ေက်းဇူးျပဳတတ္ေၾကာင္း ရွိသည္ မဟုတ္။ လူတုိ႔ စဥ္းစားဆင္ျခင္နားလည္နုိင္ေသာ ေကာင္းမႈ၊မေကာင္းမႈ ကုသုိလ္၊အကုသုိလ္ကိစၥမ်ားတြင္လည္း အနႏၲရ ပစၥယသတၱိ ရွိေၾကာင္းကုိ ဗုဒၶျမတ္စြာဘုရားရွင္သည္ ရွင္းလင္းေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့ပါသည္။

          ဘုရားရုပ္ပြားေတာ္ကုိ ဖူးျမင္ရ၍ ၾကည္ညဳိလုိက္တာဟု စိတ္တြင္ျဖစ္သည္။ ထုိစိတ္သည္ သဒၶါ၊ ပီတိ တုိ႔ႏွင့္ယွဥ္ ေသာ ကုသုိလ္စိတ္ျဖစ္သည္။ ထုိၾကည္ညဳိစိတ္ကုိအေၾကာင္းျပဳ၍ ဘုရားပန္းကပ္ခ်င္လုိက္တာဟု စိတ္တြင္ဆက္ကာျဖစ္ သည္။ ထုိစိတ္သည္ အေလာဘေစတနာႏွင့္ယွဥ္၍ျဖစ္ေသာ ဒါနကုသုိလ္စိတ္ျဖစ္သည္။ ကုသုိလ္တရားတခုမွ ေနာက္ ကုသုိလ္တရားတခုသုိ႔ အျခားမရွိဆက္ကာျဖစ္ျခင္းသေဘာသည္ အနႏၲရ ပစၥည္း အေထာက္အပံ႔ပင္တည္း။
          ဘုရားပန္းကပ္မည္ ဟူေသာ ကုသုိလ္စိတ္ျဖင့္ ပန္းကုိယူသည္။ ကပ္လႈသည္။ ပန္းသည္ ရုပ္ အဗ်ာကတျဖစ္၏။ ယူျခင္းအမူအရာ၊ကပ္လႈျခင္းအမူအရာတုိ႔သည္လည္း သ႑ာန္ရုပ္ အဗ်ာကတျဖစ္၏။ ကုသုိလ္တရားတခုမွ အဗ်ာကတ တရားတခုသုိ႔ ဆက္ကာျဖစ္ျခင္းသေဘာပင္။

          ဒီေကာင္ ငါ႔ကုိဆဲတယ္(မေက်နပ္ဘူး)ဟူေသာစိတ္သည္ ေဒါသႏွင့္ယွဥ္ေသာ အကုသုိလ္စိတ္တည္း။ ငါရုိက္ လုိက္ရ ေသေတာ့မယ္ ဟူေသာစိတ္သည္ ဗ်ာပါဒႏွင့္ယွဥ္ေသာ အကုသုိလ္စိတ္ပင္။ အကုသုိလ္တရားမွ ေနာက္ထပ္ အကုသုိလ္တရားသုိ႔ ဆက္ကာျဖစ္ျခင္းသေဘာ ျဖစ္၏။ ဒီေကာင့္ကုိရုိက္မယ္ဟု တုတ္လွမ္းဆြဲျခင္း ၊ ရုိက္ျခင္းသည္ အကုသုိလ္တရားမွ အဗ်ာကတတရားသုိ႔ အနႏၲရ ပစၥည္းျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳျခင္းမည္၏။ (ရုိက္မယ္ႀကံျခင္း၊ရုိက္မႈျပဳျခင္း တုိ႔သည္ အကုသုိလ္၊ တုတ္၊ ဆြဲဟန္၊ရုိက္ဟန္ တုိ႔သည္ အဗ်ာကတဟု ခြဲျခားပါ)

          ဤေနရာတြင္ အဗ်ာကတအေၾကာင္းကုိ အနဲငယ္ရွင္းလုိပါသည္။ အဗ်ာကတသည္ ကုသုိလ္မဟုတ္၊အကုသိုလ္ မဟုတ္၊ သုိ႔ေသာ္ ကုသုိလ္၊အကုသိုလ္တုိ႔ကုိ ေက်းဇူးျပဳနုိင္သည္။ ရုပ္ဝတၳဳပစၥည္း၊လူကုိယ္၊ႏြားကုိယ္၊နတ္ကုိယ္ စသည့္ ရုပ္သက္သက္သည္ စိတ္ခုိင္းေစျခင္းမပါဝင္က အေသအတုိင္းပင္၊ထုိ႔ေၾကာင့္ ကုသုိလ္၊အကုသိုလ္မဟုတ္၊အဗ်ာကတသာ ျဖစ္၏။ စိတ္တြင္လည္း ကုသုိလ္၊အကုသုိလ္ေစတသိက္မ်ား ပူးယွဥ္ျခင္းမရွိေသာ ျမင္ရုံမွ်၊ၾကားရုံမွ်၊သြားရုံမွ်၊အသက္ရႈရုံမွ် (ပကတိသခၤါရ)စိတ္တုိ႔ သည္ ကုသုိလ္၊အကုသုိလ္မဟုတ္ေသး၊ အဗ်ာကတစိတ္ပင္ျဖစ္ပါ၏။ ဥပမာ လူတုိင္းအသက္ရႈ၏။ အမႈမဲ့အမွတ္မဲ့ပင္။ အၾကင္ေယာဂီပုဂၢဳိလ္သည္ ရႈျခင္းကုိသိမွတ္၍သတိျပဳ၍ေနလွ်င္ ပညာ၊သတိ ကုသုိလ္ျဖစ္၏။ တခ်ဳိ႕က ငါအသက္ရႈသည္ဟု အမွတ္ျပဳ၏ ။ အျမင္မွားျခင္း(ေမာဟ)အကုသုိလ္တည္း ။ က်န္လူတုိ႔သည္ အမွတ္မျပဳပဲလဲ အသက္ ရႈေနၾက၏ ။ ကုသုိလ္မျဖစ္၊သုိ႔ေသာ္အကုသုိလ္လဲမျဖစ္ပါ။ အဗ်ာကတသာျဖစ္၏။

          ထုိ႔ေၾကာင့္ အဆင္း႐ူပါ႐ုံ အဗ်ာကတကုိ ျမင္၍ အမႈမဲ့အမွတ္မဲ့ ဆက္ေလွ်ာက္သြား၏။ ထုိျမင္႐ုံမွ်သေဘာသည္လဲ အဗ်ာကတသာျဖစ္၍ အဗ်ာကတာဓမၼာ - အဗ်ာကတာနံဓမၼာနံ အနႏၲရ ပစၥယ သေဘာျဖစ္ပါသည္။ ဘုရား႐ုပ္ပြားေတာ္၊ ပန္း စသည္ ့အဗ်ာကတကုိ အာ႐ုံျပဳ၍ ၾကည္ညိဳစိတ္၊ ကပ္လႈပူေဇာ္လုိစိတ္ စသည့္ ကုသုိလ္တရားတုိ႔သည္ အနႏၲရပစၥယ အေထာက္အပံ့ျဖင့္ အဗ်ာကတာဓမၼာ - ကုသလာနံဓမၼာနံ ျဖစ္ပါ၏။ မိန္းမလွ႐ုပ္ အဗ်ာကတကုိ အာ႐ုံျပဳ၍ လုိခ်င္တပ္မက္ စိတ္ အကုသုိလ္၊ တုတ္၊ဓါး၊လက္နက္ အဗ်ာကတ အားကုိးျဖင့္ သတ္ျဖတ္၊ညွင္းဆဲ၊အနုိင္က်င့္လုိစိတ္ အကုသုိလ္မ်ား ျဖစ္ ေပၚလာရျခင္းသည္ အျခားမရွိဆက္ကာျဖစ္ျခင္းအားျဖင့္ အဗ်ာကတာဓမၼာ - အကုသလာနံဓမၼာနံ ျဖစ္ပါသည္။
ခ်စ္စြာေသာစာ႐ႈသူ - - ခႏၶာငါးပါး၊႐ုပ္နာမ္တရားတုိ႔ႏွင့္ ေကာင္းမႈ၊မေကာင္းမႈအစုစုတုိ႔၏ ျဖစ္ျခင္း၊ပ်က္ျခင္းတရား ခပ္သိမ္းတုိ႔သည္ မိမိသႏၲာန္တြင္သာ ဆက္ကာဆက္ကာ ျဖစ္ေန၊ပ်က္ေနသည့္သေဘာကုိ ဉာဏ္ျဖင္႔ဆင္ျခင္သုံးသပ္၍ ၾကည့္ပါကုန္။ ျမင္မႈ၊ၾကားမႈ၊နံမႈ၊စားမႈ၊ထိမႈ၊သိမႈ၊႐ႈမႈ၊႐ႈိက္မႈ အစုစုတုိ႔ကုိ ငါျမင္၊ငါၾကား၊ ငါထိ၊ငါသိ၊ ငါ႐ႈ၊ငါ႐ႈိက္ဟု ထင္ေနရ ျခင္းသည္ သညာဝိပၸလႅာသ (မွတ္သားမႈဖုံးကြယ္ေနျခင္း) သာျဖစ္္၍ တကယ့္သဘာဝအမွန္မွာမူ စိတ္တခုပ်က္၊ ေနာက္ စိတ္တခုဆက္ျဖစ္ ဟူသည့္အစဥ္အတုိင္း အၾကားအလပ္မရွိ ဆက္ကာဆက္ကာျဖစ္ပ်က္ေနျခင္း အနႏၲရ ပစၥယသတၱိ အေၾကာင္းအေထာက္အပံ့သာရွိ၏ဟု အမွန္ျမင္ပါလွ်င္ သကၠာယဒိ႒ိေပ်ာက္ပါသည္။ အေၾကာင္းရွိသ၍ ျဖစ္ဦးမည္ကုိ သိပါက ဘဝျပတ္အယူ ဥေစၧဒ ဒိ႒ိ ၿငိမ္းပါသည္။ ျဖစ္ၿပီးသမွ် ပ်က္ရ ဓမၼတာႏွင့္ အေၾကာင္းမဲ့မျဖစ္တတ္ေသာသေဘာကုိ သိျမင္ပါက ၿမဲသည္တည္သည္ဟူေသာအယူ ႆႆတဒိ႒ိ ျပဳတ္ပါသည္။
ထုိနည္းတူစြာ ဒါန၊သီလ၊ဘာဝနာ ကုသုိလ္ တရားအစုစုတုိ႔ကုိ ငါ႔ဒါန၊ ငါ႔သီလ၊ ငါ႔ဘာဝနာဟူ၍လည္းေကာင္း၊  ေလာဘ၊ေဒါသ၊ေမာဟ အကုသုိလ္တရားအစုစုတုိ႔ကုိ  ငါ႔ေလာဘ၊ ငါ႔ေဒါသ၊ ငါ႔ေမာဟဟူ၍လည္းေကာင္း ထင္ျမင္ယူဆ ေနၾကျခင္းသည္ အမွန္မဟုတ္။
ကုသုိလ္တရားမွ ကုသုိလ္တရားဆက္ကာျဖစ္ျခင္း၊ အကုသုိလ္တရားမွ အကုသုိလ္တရားဆက္ကာျဖစ္ျခင္း၊ အဗ်ာကတတရားမွ ကုသုိလ္တရား/အကုသုိလ္တရား ဆက္ကာျဖစ္ျခင္း စသျဖင့္ အနႏၲရပစၥည္း အေၾကာင္း အေထာက္ အပံ႔ ေၾကာင့္သာျဖစ္ၾကရကုန္၏ဟု အမွန္ျမင္ပါလွ်င္ သကၠာယဒိ႒ိေပ်ာက္ပါသည္။ ငါစြဲျပဳတ္သည္ႏွင့္ ၿမဲသည္/ျပတ္သည္ ဟူေသာအယူအလြဲမ်ားလည္း ကင္းစင္ပါေတာ့သည္။  ဒိ႒ိျပဳတ္၍ ဟုတ္နုိးနုိးသံသယရွင္းကာ ယုံၾကည္မႈအားခုိင္မာစြာျဖင့္ ဆင္ျခင္သုံးသပ္ပြားမ်ားအားထုတ္သြားမည္ဆုိပါလွ်င္ တိဟိတ္ပုဂၢဳိလ္မွန္ပါက ယခုဘဝတြင္ပင္ ေသာတာပန္၊သကဒါဂါမ္၊ အနာဂါမ္ စသည္ျဖစ္နုိင္၍  တိဟိတ္ပုဂၢဳိလ္ မဟုတ္ေသးပါကလည္း ပါရမီအဆင့္ဆင့္ ရင့္က်က္၊ျမင့္တက္ကာ ကလ်ာဏ ပုထုဇဥ္၊ စူဠေသာတာပန္အျဖစ္တုိ႔ကုိရနုိင္္၍ ဒုကၡေလး႐ြာ၊အပါယ္တံခါးပိတ္ကာ နိဗၺာန္စခန္းအလွမ္းမေဝးေတာ့ပါေၾကာင္း သတင္းေကာင္းပါးလုိက္ရပါသည္။        


                                                                              ဝီမံသာ
(၂၂-၈-၂၀၁၃)


မွတ္ခ်က္ ။           ။ ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္။ ေဆာင္းပါးပုံစံျဖင့္ ေရးသားရျခင္းျဖစ္ပါသျဖင့္ အၿပီးတုိင္မေဖာ္ျပနုိင္ျခင္းအေပၚ
နားလည္ခြင့္လႊတ္ေစခ်င္ပါသည္ ။ (စာေရးသူ)

No comments:

Post a Comment